skit väder! lite sol tack!

hejsan bloggen!
har inte skrivit dom senaste dagarna för att det inte hänt något specielt. ut möta några kompisar och sen sova resten av dagarna. för jag har varit sleten! men nu är jag på benen igen. och orkar gå ut ur huset! =D
min dag idag har varit soft.
första dagen på sommarjobbet. 6 timmar ! åååh vad drygt. 6 timmar på 3 veckor ooh great!
efter jobbat åkte jag till mammas kompis för att vara barnvakt. men han somnade så jag gick och träffade madde. det va länge sen vi snackade. skönt att vi äntligen är vänner! =D
gick tillbaka men barnet hade inte vaknat än så kul hade jag inte direkt.
sen gick jag till pappas jobb fick reda på att vi ska åka till libanon första juli! FY FAN VAD UNDERBART!  min sommar är räddad iallafall.
sen gick jag ut och mötte lina och hennes kompis sanna. vi gick runt ett tag och så.
sen drog jag för att träna. måste ju gå ner i vikt nu när jag ska åka utomlands!
nu är jag hemma och ska ducha sen får vi se vart jag hamnar!
antingen ut med kompisar.. eller hemma hos någon! får se.

ni får ha det bra !
puss på er


dagens myskläder!

dagens myskläder ( mina byxer har gått sönder ) =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0