skön sommar dag

godkväll alla underbar. min dag har varit klockren. vaknade väldigt sent .runt 2 typ. så jag hann bara göra mig iordning och sen dra mig ner till affären ( jobbet), men när jag kom fram ( som jag skrev i förra inlägget) så bråkade jag men min mamma om bara massa onödiga grejer.
efter någon timme kom Lina och vi drog och mötte upp baraa. vi drog hem till mig för att jag skulle byta kläder.
vi gick vidare ner till grossboll och vänta på att chawan skulle komma, hon hade följts med min mamma ner. haha det var faktist kanske kul tyckte jag.
iallafall vi satt inne på gården och pratade efter en lång stund drog hon hem och vi drog till ica. efter att vi varit på ica i bara några minuter. drog vi till kurd city där vi va resten av kvällen. Lina drog hem vid halv 10 med bussen hem. så drog jag , baraa och ali och spelade fotboll. haha. det är verkligen kul att vara med dom. (blattarna) <3
sen ringde jag papi för att komma och hämta mig. så nu sitter jag här och väntar på att jag ska orka gå upp ur sängen för att äta.
i natt ska jag se film ( igen ).
haha. ha det bra puss <3

ps: jag skulle berätta en hemlis det här inlägget egentligen men tyvär det blev inget med det.
Jo, vi tänkte åka till tukitet , vi bokade och allt, men det blev massa strul, och det var sista dagen vi kunde betala,
aja, får väl vara i skit forshaga hela sommaren istället. usch.
det var allt jag hade och säga. ds:
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0