sommarväder skulle inte skada.

hejsán bloggen.
anledningen till att jag inte har bloggat på två dagar är för att jag har varit sjuk. och bara lugit i sängen och kollat på film hela dagarna. min hals har varit svullen. har inte kunnat äta haft huvevärk så att det nästan skrek om det. hela min kropp var i dålig kvalité. sån jävla oflyt hela tiden.
fast nu är jag frisk och är på benen igen. eller ja, nästan frisk har fortfarande ont i halsen och så. men jag kan iallafall stå upp..
jag följde med mami för att handla i stan idag. det va helt okej. fick använda en manick. den var super kul.
sen lämna mami mig på mitt sommar jobb och nu sitter jag här och latar mig.
om någon timma slutar jag. då ska jag dra mig hemmot och lata mig. det är kallt ute och det regna precis? seriöst vad är det här för väder egentligen? piss!
en till grej. jag har inte tagit året första dopp än? vet ni varför? jo för att det är så jävla kallt hela tiden. man kan knappt gå ut ur huset utan att frysa ihjäl.
precis ´nyss kom det in en gammal dam och bara nej fy. vädret är verkligen inte bra här i sverige hoppas det blir bättre?
Jag bara JA FÖR DET HOPPAS JAG!

aja jag ska inte babbla mer om ingenting.
 
Lina, jag saknar dig och älskar dig. du är bäst! <3


ha det bra
puss<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar dig med! <333 Vi måste träffas ngn ggn under veckan! Älskar dig babe!

2009-06-20 @ 20:22:21
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: Tina :)

Du skriver jävligt bra tjejen :)<3

forsätt så<3

2009-06-24 @ 12:56:49
URL: http://hristinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0