sovit bra?

godmorgon allihopa.
morgonen började med att mamma ropar på min bror för han ska till tandläkaren, och jag blir väkt för att jag ska jobba på pappas jobb.
Stog framför spegeln i en timme ungefär. visste inte vad jag skulle ta på mig. Jag ska ju bara jobba tills pappa kommer sen ska jag hem och städa. ( måste, annars får jag inte gå någon stans idag)
så då tänkte jag att det räcker med ett linne och shorts. men tyvär räckte det inte. haha. men efter att mamma fick spel blev det bara att ha den tröjjan som man hade på sig när hon ropa.

Så nu sitter jag på pappas jobb just nu och har tråkigt och är varm. Pappa är på nordea och ska skriva på ett avtal sen har han fått sitt andra företag. pizzerian megana. Haha, =D
Ska fan sätta mig utan för affären och sola.
Ha det bra så länge. 
 
/ have mercy on me.
pusss


Först tänkte jag denna linne, men naej.


efter många försök blev det denna linne.


Utan smink och håret är inte fixat.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0