the big day tomorrow!

hejsan bloggen!
min dag har varit helt okej!
allt började med att jag hade sovmorgon till 10 hur bra som helst. i skolan behövde vi bara städa ur skåpen. och det gick på 10 minuter. sen fick vi sluta! så 10 minuter i skolan är lite ovärt!
men jag skulle ändå vara kvar i skolan för att duka till morgondagen.
det blev perfekt. vi klarade hur bra som helst! plaseringen kanske inte va den bästa. men det finns inget och göra åt det. sista lunchen, allt ska bara vara positivt!
vid 5 blev vi klara! då drog jag och köpte blommor till alla i klassen, åkte hem började fixa med dom!
och nu har jag noppat ögonbrynen och såna saker. nu väntar en ansiktsmask
efter ansiktsmasken ska jag ducha. torka håret och stryka det. så att det blir platt! ( men åå det e så jobbigt, jag har jätte lockigt hår. och det sägs att det ska regna imorn. då har jag plattat håret i onödan för då kommer mitt hår bli lockigt igen )
aja vi får hoppas på fint väder. får be till gud resten av dagen.
nu ropar mamma, nu blir det ansiktsmask!

ni får ha det bra!
bilder kommer imorn på den stora dagen! =D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0