underbar dag

god kväll alla underbara.
efter en låååååååång stund på jobbet. hm, ungefär 8 timmar's jobb. fick jag äntligen dra mig.
så jag mötte upp baraa och johanna.
vi drog till kurdcity och höl hus där ett tag. sen kom johannas mamma och hämtade henne. så jag och baraa drog oss upp till hennes systers lägenhet. lagade fisk pinnar och pomesfrites. mums. jag åt som om jag aldrig sätt mat förut. ( fast i för sig. det var verkligen inte första gången, jjag äter så hela tiden) haha.
iallafall efter att vi smällt ner maten. drog vi oss ner till fotbolls plan, med ali och abbe, där vi spelade fotboll. och som sagt jag är fan hur bra som helst på det. ska fan i mig börja. sluta handboll och satsta fotboll XD haha. eller inte.
som sagt det blev fotboll resten av dagen.
ohjuste. det bode en äcklig pedofil, eller jag tycker han ser ut som en. iallafall, när jag gick förbi så "råkade" jag vinka till han och gud vad glad han blev. så resten av kvällen stog han ute på hans balkong och kollade på mig. jag blev så rädd att jag inte vågade stanna kvar, så ringde pappa så fick han komma och hämta mig.
när jag kom hem så var jag snäll och hjälpte pappa med veden, and let me tell ya, min rygg har gått i hundra delar. det gör ont hur jag än rör mig.
aja nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag bädda ner mig och kolla på film.
Ha det bra så länge och hoppas ni har haft en bra dag ute i solen.

fuck you puss och kram


Jag och baraa <3 ( väldigt gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0