yo mannen.

hej alla glada!
själv är jag inte så glad. är lite trött. vädret suger!
jag är en konstig prick, igår var vädret super och då hade jag " vinter kläder"
idag suger vädret och jag har typ sommar kläder ! aja det gick bra ändå!
jag är äntligen klar med allt i skolan så nu ska jag bara gå runt och chilla i skolan, kolla på film blire nog! brabra!
slutade skolan nyss, bra bra (yy
hade nationella i NO. vi skulle ut och springa 30 min. jag höll på att dö!
men nu ska jag vänta på att min röklukt ska försvinna så jag kan dra mig hemmot för att sen åka till stan för att kolla klänning och skor till skolavslutningen. inte för att jag kommer hitta något, men ska kolla iallafall!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0