super tråkig dag

Min dag har spenderads i mitt hus på mitt rum på min säng med plugget i knät och datorn lika så!
Kill me.

först pluggade jag SO. har prov imorn.
fast ja kunde allt så jag började skriva paris-dagboken som vi måste lämna in snart.
paris dagboken är en dagbok som vi i skolan måste skriva om paris resan vi gjorde för några veckor sen.
det bästa jag gjort i hela mitt liv.
Veckan i paris spenderad med dom underbaraste vännerna med underbart fint väder och underbara fransmän ( i mitt fall pojkar ) ;>

iallafall, imorn är det skola efter en veckas ledighet. yey , can wait! ( not )
har så mycket denna vecka bara plugg. massa prov och massa inlämningar ska vara inne denna vecka för att betygen sätt på fredag! ;s

aja får fösöka hänga i. inte alls länge kvar tills SOMMARLOV! <3
på sommarn blir det att umgås med dom underbaraste vännerna. fast först blir det turkiet i två veckor :)
woho :)

aja ni får ha det bäst
 


bilden tagen i paris.
kyparn tvingar mig och äta sniglar. Jag beställde inte ens sniglar.
strange? aja fick smaka iallafall.



nyvaken, osminkad och just kommit utfrån duschen.
hur fin som helst ( eller inte )


Kommentarer
Postat av: Mikaela ljung andersson

jo det är klart att du är fin ;)

gott med sniglar x) ?

2009-07-23 @ 17:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0