woho.

äntligen klar med matte'n. elle klar och klar. jag har gjort alla uppgifter som jag ska. och imorn är det slut prov och jag känner att jag kommer klara det rätt bra. fan vad jag har slitit med matten, elle skolan överhuvetaget. jag orkar verkligen inte tänka mer helt slut körd i huvet.

förövrigt har min dag varit helt lugnt.
skolan var hur bra som helst. vi hade bara 2 lektioner.
första lektionen gjorde jag prov i SO. o yeah i made it, fick G på provet. underbart!
när vi skulle ha NO så kom det ingen lärare så alla gick. så praktisk taget slutade jag halv 11, real soft!

Efter skolan hade jag tid hos min läkare. och det gick oxå väldigt bra. fick bra besked, glad över det iallafall.

Imorn ska jag träna som jag inte gjort på TYP hundra år. äntligen säger jag bara (aa'

aja nu ska jag försöka sova. måste vakna pigg imorn! :)

pussss<3






sletna ögon? inte lite heller.


Kommentarer
Postat av: Lina

fin bild! (: <33



sov gott älskling! (: <3

2009-05-27 @ 21:33:15
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: marie

naw tack älkling & sov gott du med (aa<33

2009-05-27 @ 22:05:40
URL: http://marieabosamra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0