-

Ja vad ska man säga har jag slutat blogga? har det hänt något? NEJ chilla bäbisar för jag har bara inte haft tid för bloggningen. Men det är för att jag har ahft så fucking med skolan, kärleken , vännerna och handbollen.

okej vet inte ens varför jag skriver har inget att skriva. Ville bara säga att jag lever och att jag inte slutat blogga helt, (än) men när jag ända börjat skriva. kan jag väl berätta lite om veckan.

Måndag: skolan är dryg och jag orkar inte mer, sen blev det köpa present till pappa och sen träning.

Tisdag: Skola, lika drygt! men iaf, efter blev det en kompis.

onsdag: skolan igen, ännu mer dryg. Men det spelade ingen roll skulle ändå träffa en speciell person så det gjorde inte så mycket med att skolan gick drygt. Iaf träffade den så kallade traktorn (leila du är den enda som fattar) hade skit kul men en jobbig killle höll på som fan , ta åt dig wisam ! :D haha

torsdag: Alltså idag. SKOLAN VAR SKIT ROLIG! (haha) ofta tänker ni? jo men vi hade afrika tema faktiskt. så först dansade vi, fyfan vad ruuuuuuuuuligt. Sen hade några föreläsning, och så kom dom nya 1orna på besök också. haha kulllllligt!
efter skolan va jag med Pinar, saknat dig bobbo!! vi åt på mc sen drog vi till uno och chillade där. Spelade biljard och lite annat chill pill!

Nu blir det gleeee igen, peace!


SAKNAR SOMMAREN!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas du får en bra fredag♥

2009-11-13 @ 13:39:19
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0