beat it

Shuuu, hur är läget?

åååh vet ni? jag har utvecklingssamtal kl 9. Jag kommer dö. Högfrånvaro för seg på lektionerna och små andra saker. Som för pratig. För tro mig jag är pratglad älskar att prata. ;)

iaf, hoppas på det bästa iaf. Jag ska ändra mig iaf. Jag ska bli en bättre tjej i skolan, orka slösa bort framtiden, nu måste jag byta ut barn utanframtid till barn och fritid. Så nu fan!!! kunde jag inte tänka på det tidigare innan mötet så mina föräldrar blir glada på mig:o

jaja, iaf jag ska börja göra iordning mig. Svär jag orkar inte. Mamma ska ändå skjutsa mig till skolan så vi nåste börja åka runt 8 så idag slipper jag springa till bussen ;)

Efter skolan tänkte jag plugga i bibblan med leila, jag är så mycket efter i svenskan och arbetssätt och lärande Så idag ska jag vara en plugghäst.

NU SKRIKER MAMMA!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0