godmorgon på er!

åh förlåt för att jag inte uppdaterat på två dagar. Men jag har inte haft tid och jag har inte orkat, för när jag kommer hem så somnar jag direkt, och det andra jag har inget att skriva om längre, haha. samma sak händer ju skola mat på mc träning? sen hade jag haft tid hade och ork så skulle jag ge er tips och sånt!

Men eftersom det har varit så sletet den här veckan så stannade jag hemma idag istället och vilade upp mig istället. Skit skönt. Så idag kanske det blir bättre uppdatering för jag kommer inte röra mig ur sängen, efter det här inlägget ska jag sova skit länge så på några timmar kommer ni inte få uppdatering men senare idag ,ni är ändå på skolan så ni lär nog inte sakna mig så länge ;) haha

iaf jag fick en intressant kommentar för någon dag som jag tänkte svara på här efter som hon/han inte hade någon sajt man kunde besöka personen, och så tyckte jag den var så intressant så alla ni får ta del av den ;)
haha nog pratat. Somnar snart med datorn i knät.

vi hörs senare!

shu bree mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0