Godmorgon!

Det var längesen ni fick ett inlägg 6 på morgonen inte sant? iaf, jag har tänkt och jag måste börja uppdatera oftare. Därför tänker jag uppdatera i skolan, hemma, hos kompisar ja du överallt!
Sen är det ju för att mina kompisar ber mig att uppdatera mera för att dom tycker jag är så rolig*host* *skrytning* och vad gör man inte för sina vänner? jo precis, inget. eller jag menar allt! (A)

iaf, jag ska försöka komma upp ur min varma säng och hoppa in i duschen och sen ta mig lite nya kläder. Shoppade igår glömde ta upp det, skit samma. Sen ska jag springa till bussen, jo jag vet att jagkommer springa för så snabb är jag inte på morgonen tyvär ! så jag vet om att det blir springning. =D

jaja nu har jag babblat på för mkt. Det tog 5 minuter att skriva det här och det kommmer ta flera timmar att ta sig ur sängen.

MAMMA DRA UPP MIG!

peaceeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0