heeeeej!

vad säger man idag har jag uppdaterat skit bra eller ja helt okej iaf. bättre än vad jag var innan iaf. Jag har precis kommit hem från en lång och ganska jobbig dag. först var det skola, sen träffade jag shijar, kristian hazhar och arjan. Sen åkte jag till torget mötte upp s och drog sen till arabiskan som varde i 3 minuter typ. Vi skulle komma tillbaka på torsdag. Iaf, efter drog jag på träning som gick helt okej faktiskt. duktig alex har blivit gooodie!

iaf nu tänkte jag hoppa in i duschen sen lägga mig mysigt och sova tidigt. hej det rimmar ju? fan vad bäst jag är ;) nej för mkt skryt igen.

vi hörs senare. pussss



Vi bjuder på en bild som är tagen efter träningen därför det ser ut som det gör ;)
men vi bjuder på oss själva här så ;)

Kommentarer
Postat av: Cesia

jättefin bild!:D<3

2009-11-20 @ 19:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0