hola amigos

Hur står allt till? oj jag har blivit en sweedi. nej så här skriver man, whats uuuuup mannen? 

Förlåt för att jag inte uppdaterat. Men jag kan säga att jag har haft fullt upp, walla det är sant. igår spelade jag match det gick .............



Det gick skit dåligt. vi förlorade med 44 - 5. ja vad ska man säga? jag kanske ska sluta handboll fan. Jag orkar inte med att vi inte gör något på träningarna eller på matcherna. vi leker som små barn. nej aldrig. jag måste tänka på saken.

Men iaf, idag har jag rensat mega för att ni visste väl att vi skulle sälja den? nehe okej men det ska vi, eller det har vi nu. vi räknade varenda sak i affären. asså ett tugemi, 2 tugemi med mera med mera. ja ni förstår det var skit jobbigt.

men det bästa är att vi fick rensa vad vi ville ha med. Så jag fick alla tuggemin. och lite choklad. Jag fick ta mer, men jag det räcker. vi säljer ju den för att bli av med allt godis som vi får äta hemma.








Det här är knappt hälften av vad jag fick. Jag har 2 fulla påsar. Men nu kommer det bli jobbigt utan affären. tänk er att i 11 år ni kan ta gratis och massa. nu jag måste betala för allt jag ska ha. Som tuggemi godis påsar, chips påse!

fan vad jobbigt! aja det ordnar sig, jag kommer bli van. =/ hoppas bara som som har köpt mega tar hand om mitt andra hem!

nu måste jag börja städa för sen träning och vila upp mig för skolan! :) yippppie då får jag träffa alla goa.

/ peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0