Im little to late

Hello my friend. Lite dålig uppdatering de senaste dagarna och gusch jag säger jämt så och jag tänker inte säga att jag ska skärpa mig för det kommer jag inte göra. även hur mkt jag än säger att jag ska skärpa mig så kommer det inte gå. För jag har inte tid och jag har tappat så mycket för bloggning. för min fantasi har tagit semester och åkt till disney land för nytt batterie.

Iaf, idag har jag varit i skolan ,blää som vanligt. Efter skolan åkte jag på träning med saraab och hatiham i hälarna. =D
Efter träningen som i för sig sög ( har rejäl stukning så kunde inte träna ordenligt) så va vi i hallen och skrattade ihäl oss. Hahah!

förästen farsdag var det ju igår bree? vad köpte ni till eran farshaaa? jag köpte iaf äkta blatte tofflor med strumpor. Grymt snygga walla. hahah skit kul den är sten hård asså tofflan så jag och saraab skämtade sönder oss förut om den! som att nu har pappa äntligen en tofflla att slakta oss med om vi kmr hem för sent eller något ;) (haha)

nu blev det för mycket text. Hoppas mina få läsare inte är lika lata som mig och orkar läsa allt jag skrivit. För annars är det to bad , då missar ni ngt kul okej skämt skämt och åter skämt.

Nu märks det att jag är trött för när jag är trött så babblar jag ( eller i det här fallet skriver jag) okej förlåt. peace! /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0