Jag har köpt nya skor!

HALV DRAGKEDJA PÅ INSIDAN
Svart sko i syntet, Foder av textil.
Klackhöjd: 10cm
Skafthöjd: 44cm
Skaftvidd: 38cm






För er som bryr sig, jag har köpt nya skor. Det är dom som är på bilden. Jo dom är fina och så. Men det är inte marie abosamra. utan jag är mer hiphop stil och jag vet inte ens varöfr jag köpte dom.

Jag är så osäker på om jag ska lämna tillbaka dom? Jag har sån ångest, gaaaah kan inte sluta tänka på vad jag ska göra med dom.

Vad tycker ni? va dom snygga? ska jag ha kvar dom eller ska jag byta ut dom mot ett annat par?

heeeeeeeelp please!

Kommentarer
Postat av: Sissi

jag tycker dom var riktigt snygga!

2009-11-24 @ 17:41:05
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0