Marila abosheva :)

Hejsan bloggen. hur är det? Jo det är så här att jag älskar att komma hem helt sliten, slänga av kläderna, och slänga mig på min underbara säng och sätta mig vid datorn sätta på musik och bara softa! mmmm i like it!

men iaf, skolan var skolan och det är inte något possetivt ;) sen drog jag till stan åt lunsch och sen drog jag till arabiskan, hahahha baraa för klockren!

sen drog jag sabrine och sofia och letade en present till älskade pinar som blir 18 imorgon. stor flicka nu ju ;)

iaf sen drog jag till mitt älskade hem. Det är som man säger borta bra men hemma bäst ;)

nnu ska jag softa mer mannnen ;) jalla vi hörs nog sen vet att ni vill att jag ska uppdatera :)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0