nattinlägg: say goodbye!

Är det bara jag eller hjälper verkligen musik när man är nere? även om man är glad, arg ledsen eller vad man än är så hjälper musik mig iaf.



Jag är inte på humör just nu och därför tänker jag inte uppdatera mer idag. För vill bara lägga mig lyssna på musik och tänka sönder mig. Jag förstår ni vill veta men det är bara massa skit som går runt i cirklar och kommer tillbaka till dig när du minst anar det.

 Jag förstår mig inte på folk. Som ena stunden är världens underbaraste men med ett annat kompis gäng så förändras dom och rövslickar dom för att få all uppmärksamhet. Jag pekar inte ut någon. Men så trött på att det är alltid så. Varför inte bara vara sig själv hela tiden spela roll vem man är med?

Jag vill bara glömma? vill lämna allt bakom mig? men lämnar jag allt så kommer du plocka upp dom efter mig och springa efter mig med dom igen och det pallar jag inte, det är så jämt!

Jag orkar inte jag vill bort en stund typ drömma sönder mig. Men det bra imorn ska jag träffa H eller enligt mig och leila traktorn. Så hoppas traktorn får mig på bättre humör.

vi hörs imorgon antagligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0