nu är jag klar!

Nej tyvär ni får ingen dagens outfit som jag vet att ni vill ha. Men älsklingar jag har ingen kamera, fråga mig inte vart den är. lite uppstoppad här och där. Svär har ingen aning om vart den är.

men jag tänkte vara snäll och leta upp en gammal bild på mig med den outfiten. im so sweeet today, först uppdatera sen leta offf vad kommer sen? iaf. vänta 

 

Kolla vad bra jag hittade en bild! det här har jag på mig men med höga stövlar istället.
leggings . bikbok tröja - ingen aning. skor skopunkten.

YAAA! =D

iaf nu måste jag börja springa till bussen ( jag sa ju det förut att jag var tvungen) men vi hörs nog kanske i skolan jag ska försöka. Kan kanske hissa och dissa eller något. Får se vad vi hittar på.

nej nu måste jag störtspringa till bussen fan ska jag alltid babbla för mkt:o
vi hörs mina fannnnnnnns ;)

peace


glömde posta inlägget i morse så här kommer den, det var imorse jag skrev och därför står det ska springa till bussen och massa. iaf nu sitter jag på skolan och ska redigera bilder. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0