rock this party




Godmorgon på er! Hur är morsningen idag då?

Vaknade runt 8 idag fan. Istället för att somna om så satt jag och spelade sönder mina ögon! på vad undrar ni säkert? På supermario (L)(L)(L) haha jag är helt galen i mario. ;)

Iaf, nu är jag ensam hemma och det betyder, hår inpackning, städning av gaderob och mitt rum, trännnnna!!! packa, och sist men inte minst PLUGGGA! Jag måste verkligen ta tag i mitt plugg, annars hänger det efter och det är inget man vill right?

iaf nu måste jag tagga genom att lyssna på musik för att få bort mario åt sidan ett tag. ROCK THIS PARTY lets gooooooooooo! =D

bye

Kommentarer
Postat av: Amanda

kolla in min blogg har Amandas Frågestund snälal bomba mig med frågor är du söt sötnos och vi kan väl följa varanndras bloggar snälla puss och kram från din Amanda

2009-11-22 @ 11:39:51
URL: http://amandakarlekochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0