Bevis, ta dig tid att läsa



sa jag inte att bussarna kom och hämtade oss till båten som inte var en vacker sak. att vi fick ligga på marken kan ni ju bara läsa ? lufttransporter? tolka det på ditt sätt

bevis 2 :


ser ni barnet ? utan arma och ben? vad det inte det jag sa? att barnen låg ner bombade? Sen läsar ni det jag ringat in? tolka det oxå hur du vill

Bevis 3

sist men inte minst
bevis 4



där ser ni en svensk familj som var på semster. Dom filmade kriget.
 
Jag letar dock efter en dokumentär som gick på 1 an för ett år sen ungefär. både jag och min pappa var med i den. pappa skrek ut namn på vilka som skulle med första bussen och jag står med min mamma och släktingar.
Jag ska fortsätta leta. Men kommer nog aldrig hitta den. för det var liksom länge sen.

hoppas ni tror nu på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0