good morning carrots.

carrots? kom jag inte på något bättre? men det betyder väl morötter? aja iaf morötter är super gott. *tummen upp* Så vi kör på carrots idag.

iaf, jag har precis vaknat. Fråga inte varför så tidigt. Det är en vana , när man brukar gå upp på vardagar till skolan runt 6, Så det blir atomatiskt. elle va säger ni my carotts ? ( idag är ni mina såna, )

Idag kommer bästaste leila hit. Kanon kul. Ska möta my homie runt 12 vid bussen i centrum. Sen tänkte vi dra hem, fixa mig och lite sånt. äta blatte mat, mumsiiiiiigt. Sen tänkte vi dra ut i forshaga och så vilka man hittar? typ inga :o Sen runt 4 ska vi äta pizza var det sagt inte sant?

aja det löser vi sen. jag uppdaterar underdagen wtf. Visst jag har blivit bra på uppdatering? Jag har börjat komma igån, hövv det är fett kul ju. Nu kan jag bara skriva av mig. haha som ni märker kan det bli överstyr jag skriver av mig så det blir en tidning eller två.

Som nu? fett lång text utan bild? då tar jag och klickar en bild. BRB..........

............ wait not yet ...................
lite till ............

10 minuter senare ............... inte klart än! :(
15 minuter senare ........... woho jag är klar.


Efter många vänder, poser. Efter att jag fula mig tusen gånger, jag kom ju aldrig på vad jag ska göra. Men sen kom jag på ........ Ta kort på mitt munsår. :O hahaha. där ser ni, skit glad marie med mun sår! :U

juste om ni inte ser vart munsåret är. Så är det i mitten där det är ett hål? yeah right tänker ni? jo de sant! det är hålet!

peace out drive slow!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0