i have so much to say baby

Jag har mycket jag vill säga och berätta, men för lite ord för att skriva ner det.

iaf, det här inlägget kommer vara väldigt blandat då. För att jag har mycket jag vill säga :o men vet inte hur ?

iaf, jag vill först ta och säga. Leila underbarast i världen. walla du får mig glad, på humör och du ställer alltid upp för mig. Jag visste inte att en person kunde betyda så mycket för en man inte har känt länge. Vi har känt varandra i snart 2 månader. Men ändå betyder du mest! <3
saknar dig, på onsdag blir det jobb tsm, haha undra hur det kommer gå. :D

Visst är hon söööööööööt breeeee!





Det andra jag vill skriva är vad har hänt med falsksanning? man kan inte komma in? är den spärrad? FAN DÅ! min favorit blogg har stängts ner, vad ska jag leva på nu? aja hoppas bara FS kommer tillbaka. Så hon inte är avstängd för alltid.
För det skulle suuuga!




Det tredje är att min design är nog klar tills idag. Så senare runt 8 / 9 kommer en helt ny design upp. så kika tillbaka hit om någon timma och kommentera vad du tycker om den. Den kommer nog bli skit bra. Har ju inte sätt den än. så väldigt spännande.



Sen det sista jag egentligen inte tänkte skriva. men nu gör jag det ändå. Nu tar jag och min stora rumpa och rör oss mot soffan för att se hål i väggen och parlamentet.

/ peace


Kommentarer
Postat av: FS

Har ny blogg nu =D

2009-10-27 @ 20:43:14
URL: http://falsksanning.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0