Nya mobiler suger!




Seriöst? vad spelar det för roll vilken mobil du har? Är inte det viktigast att man har en mobil som funkar.
För mig spelar det inge roll hur min mobil ser ut, om den är gammal, eller att man inte kan ta kort. Men varför har man egentligen en mobil? Jo för att smsa och ringa. Det har jag iaf, Jag har en ipod, kamera, data och en mobil, EN DÅLIG MOBIL!

Jag bryr mig seriöst inte, man hör tjejer hela tiden, åh vad ful mobil jag har, måste ha en ny. blablabla. Nej palla.
Tummen upp för nokia 3310 eller en liknande sådan!

Bryr ni er?


Kommentarer
Postat av: Em

jag bryr mig lite grann,,det är inte så viktigt med design och sånt men det kan vara kul emd nån fin färg osv. det vikigaste är att man kan ringa ifrån den :)

2009-10-09 @ 13:29:37
URL: http://tictic.blogg.se/
Postat av: Em

Haha jo jag håller emd till 100 % :D

2009-10-09 @ 18:40:36
URL: http://tictic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0