ohno!

Klockan är halv 6, så man kan lugnt säga idag första gången på länge som jag inte försov mig. Leila tvinga mig vakna så här tidigt igår kväll ( vi snacka i telefon i 3 timmar) Vi bestämde för att vi ska träffas innan skolan, jo vi går i samma skola, men hon praoar på dagis. Så jag måste bara får se henne innan skolan. ;)

Idag efter skolan har jag träning fan, Men innan det ska jag träffa leila en stund. Som vanligt ska vi nog dega vid mc med massa cheseburgare. haha sitter inte fel det ;)

Måste hoppa ur sängen nu och tagga. Jag kör en dagens fråga innan jag går + dagens outfit! . =D


Kommentarer
Postat av: Djävulen.

upp med en fråga och outfit, tempo :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0