shulululu mannen!

Fan då, jag hade skrivit så långt men det råkade jag ta bort. fan vad sur jag blev nu! aja jag får skriva om det då. Fast jag minns ju inte allt men whatever!

Igår låg jag och var skit sjuk och febrik. En i min klass fick svinfluensan igår. Så jag trode jag hade det men tur gick det över under natten, jag hostar bara lite krafitigt och mina föräldrar tror det är rök hosta. :o va fan tror dom om mig, jag har slutat för lääääääääänge sen! ni som följt mig ett tag minns ni när jag skrev att jag slutade?

iaf, jag håller på med en design. Eller min kompis håller på med en. vänta bara, snart kommer det något skit snyggt. Det kommer antingen ikväll eller imorgon! håll utkik, och medans ni gör det kom in sen och se vilken blogg som hissas bree!

Men nu måste jag ta en ipren wtf. så jag blir frisk och stark! Vi hörs snart igen!

/peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0