VISSTE DU ATT...

Jag har sökt jobb? inte, nehe för det har jag. Jag var på jobbintervju förra vekcan. Det gick sjukt bra. vi snackade om mig, hur det kommer bli att jobba, hur jag skulle klara av jobbet? Tänk på att alltid vara dig själv på en sån intervju så du inte ljuger ihop en massa saker. och svara med dom bästa svaren. det kommer du långt med,



Iaf, ni vill nog veta vad jag jobbar med?...... Jag ska jobba som telefonförtjälare på http://smart1.se  i karlstad. haha undra hur det kommer gå. tänk om jag ringer till dig? Det hade varit lite kul va?

Jag jobbar onsdag, torsdag och fredag. tänk vad mycket jag kommer tjäna. Första jobbet som jag tjänar egna pengar. För jag har alltid jobbat hos pappa, så det har inte kännts på riktigt. För då får du börja när du vill, jobba hur mkt du vill, sen du får pengar när du vill. Nu är det allvar. komma i tid. jobba ordentligt. Vilja måste jag ha att jobba. Sen får jag månads lön så jag måste vänta en månad. det är bra det fan! :)


Kommentarer
Postat av: Simona

haha har funderat oxå över att jobba där x)<3

2009-10-25 @ 00:22:23
URL: http://simonadacutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0