ya know what am sayin

tjenna. förlåt för kass uppdatering. Men jag har faktist varit i badhuset. Jag badade bastu i 2 timmar, när det blev för varmt gick jag ut och tog mig en simtur. Jag måde skit efter det. Jag blev verkligen sämre. men sen åkte jag hem, sov och nu är jag på bättrning vägen igen. Det är bra.

Jag hoppas verkligen att jag blir frisk tills imorgon Jag måste spela matchen, bra eller dåligt spelar inge roll. bara jag är med. Hatar att missa handbolssmatchen. det är fett knas!

Så därför tänker jag stanna hemma nu på kvällen. Det blir film, frossa halstabletter, knarka ipren och dricka vatten tills jag kissar på mig.

För jag ska bli frisk om det är det sista jag gör.

så nu ska jag ladda upp en dagens outfit, sen ska jag sätta på en mysig film och kolla på den helt själv!

i love rokinroll babyyyy! jag har börjat lyssna på britney spears också. :o

Dålig bild, men ni får leva med det ;

jeans leggins - bikbok
linne- israel
kofta - leilas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0