090903

Godmorgon!

Nu är man vaken efter rätt så många timmars sömn, Jag somnade runt 10 tror jag. Men jag är fortfarande jävligt trött faktist. iaf, idag har jag idrott på morgonen, så måste börja packa idrottsgrejer och hoppa i duchen för att raka mina ben, jag börjar bli förkyld igen för att jag tog emelys tuggemmi som hon hade i munnen igår och hon var sjuk. Fan!!

Idag efter skolan blir det circus med ida, haha. Jag ska fan i mig vinka att dom ska ta upp mig på scen, haha! I 4 år har jag suttit på första rad bara för att ta upp mig. Men nehe, jag får aldrig gå upp. Jag ler med mitt vackra smilie och kollar med mina stora ögon och nej, jag får inte gå upp. Undra varför? haha, jag kanske ser läskig ut när jag kollar och ler.hahha.

nej jag hinner inte skriva mer, måste duscha. vi hörs efter duschen om jag hinner med dagens outfit förstås!

PEASE!


Kommentarer
Postat av: EEMELIE

hejee!

ja allt är fint :)

med dig oxå hoppas ja?

2009-09-03 @ 21:28:11
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Nej men usch! Din stackare, du måste blivit livrädd! Jag blev påkörd av en bil för 1 år sedan.. jag såg hela livet passera liskom.. huuu..

2009-09-03 @ 23:51:19
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0