äntligen hemma!

Jag svär på gud jag har längtat hem hela jävla dagen. Kolla jag slutade tidigt, och fick vänta på fucking bussen vid 4. Väl framme i stan kom det aldrig en buss så saraab och leila och jag åt på MC. Sen då kommer bussen. Med det här vill jag säga att jag har inte haft tillgång till dator på hela dagen och därför har jag inte kunnat skriva något skit.

Vet ni vad skönt det är när man kommer hem, duschar, packar allt man ska ha med sig och sen krypa ner i sängen och datorn i knät, OPPPSI glömde äta mat, haha hur fan glömmer man mat, det är ju det viktigaste som finns, jag svär jag åt flera potioner både i dag och igår. även att maten inte var den goaste. Men mat är mat och jag älskar det!

Därför måste jag springa upp och äta mat, jag svär genom att jag är så jävla trött så glömde jag bort att äta.

LEV LIVET OCH HA KUL!

Pease mannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0