chris brown- forever.

God morning my lovers. How do you do? Im just fine. Nej åter till svenskan. Jag har suttit uppe i en halv timme ungefär och hela den halvtimman har jag nötat chris browns underbara låt forever. Saknar hans låtar. Hoppas han gör flera snart.

Iaf. idag blir det plugga då. Måste måste måste! fast i för sig den ska vara inlämmnad på tisdag, men jag har träning på måndag. på tal om måndag, jag har orienterings sak då, bajs. Orka jag kommer aldrig komma tillbaka efter en sån, jag suger verkligen på att läsa kartor. Får ta och springa med tobbe i klassen, han orienterar på fritiden.

Sen saknar jag tjejerna i klassen. så himla goa tjejer jag svär, grymma är dom. Har alltid roligt med dom och trivs som fan. Sen har vi killarna i klassen som är grymt roliga. Jag svär på allt, jag har så jävla kul på lektionerna, eller det är inte bara jag som har kul, utan vi gör lektionerna till något roligt. även att våra lärare suger. Så jävla dryga!

nej nu blev det för mycket text. Vi hörs!
pease!


Kommentarer
Postat av: adina

verkligen :P vissa personer alltså.. vill bara åka snålskjuts typ!

2009-09-06 @ 13:07:21
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: hanna

hejsan allt bra idag ?

2009-09-06 @ 13:51:41
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0