;>

Nu sitter man här ännu en kväll och förösker komma på något nytt att skriva här i bloggen. Ibland tar fantasin slut och d har man inget att skriva om,eller ja, inget intressant alltså. Fast ibland är det så att man har inte tid, eller orkar sätta sig vid datorn, ( det brukar bli så ilband) Men nu sitter jag här då och skriver inget intressamt ( som vanligt)
Men ville bara visa tecken på att jag lever och har kommit hem. Som sagt jag har jobbat hela eftermiddagen/kvällen, Men jag kan ändå inte ta det lugnt. Har så mycket som behöver göra imorgon. Som att raka benen, fixa ögonbrynen, packa kläder för både idrott och handboll och skicka tvätten till kommunen.

Så nu får jag inte sitta här och slöa. För då missar jag allt och då blir det inge roligt liv imorn kan jag säga. Då blir det frid och fröjd i mitt hus.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0