fett trött !



Hejsan bloggen, jag har precis kommit fram till datorn, svär har inte orkat sätta på den. Men idag har min dag varit helt okej faktist. Skolan var helt okej, tog skolfoto, och jag och pinar tog kompiskort. Fy fan vad vi var söta. Jag svär vi var fett gulliga.

Efter skolan drog jag med layla,sarmed och wasim till stan, men killarna drog så träffade vi jamail och hans bror en liten stund men dom är lika tråkiga och drar. Sen drog lajla så var jag med saraab och massa andra roliga människor. Det kan man kalla en fett nice dag.

Sen kom jag hem, kollade på tv, åt mat, tog bort bajset från ansiktet och nu sitter jag här. Skit kass uppdatering men när jag kommer hem jag är skit trött och sen jag orkar nte sitta vid datorn för jag somnar innan jag ens hinner ta av mig kläderna.

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0