Förlåt igen.

Jag lovar jag säger förlåt varje dag, för att jag inte uppdaterat. Men egentligen har jag inget att be om ursäkt för, alla har ett liv och jag lever mitt liv som det bara går. Därför tänker jag inte skriva mer bajs. Utan nu kommer jag till saken.

Skolan gick som vanligt helt dryg men ändå rolig. Fast inte hela dagen. Jag svär jag marie abosamra som alltid är glad var deppig i skolan för massa skit som hänt. Men ni vet jag orkar inte ha massa problem runt mig, antingen bli jag kvitt med dom genom att lösa dom själv eller så snurarrar jag problemen till en boll och kastar iväg dom, to the moooon! Sen efter en macka och massa underbara människor runt omkring mig Fick mig att må bra. Efter skolan åkte jag saraab krisitan och leila till stan. åt lunch och en efter en försvann. Sen kom baraa och vi gick runt skit lite, orkade verkligen inte göra något idag. Sen drog jag på träning. Svär det är fys och fys plus marie, det hänger inte ihop. Men det gick bra ändå svär! =D

Men nu blev det mycket text utan bilder, men problemet är att min mobil har slutat funka och min kamera hittar jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0