Godmorgon!

Hello sunshines! allt bra med er? Idag mår jag mycket bättre och jag är ny och fräsch för jag har precis duschat jao! Idag blir det lektioner med min nya klass. Det ska bli kul och se hur det kommer gå! Annars så har jag inte alls många lektioner idag, vi har ju till 2, sen ska jag fika på stan med ida. Vid kvart i 4 är det arabiska. Ska fan bli kul att gå dit. :)

Jag måste börja sätta på mig. Annars kommer jag inte med första bussen. haha juste, när jag kommer fram till stan ska ha på mig lejlas outfit som hon hade igår. haha! skit snygg var den, ni får nog bild senare. peace !

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Hoppas du får en bra dag! :)

2009-09-16 @ 07:20:11
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Britta

åh vad kul att du tycker det, är rädd att folk ska tycka jag upptaderar för mkt.. men då kanske jag inte ska vara orolig för det!

gillar din blogg med! :D

kram.

2009-09-16 @ 14:57:15
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0