godmorgon.

Hejsan bloggen, allt bra?

Jag har precis skrivit klart en dålig cv. Jag har suttit uppe sen klockan 9 kollat runt på internet om hur man skriver en cv och jag hittade inte så mycket till hjälp. Så jag skrev ett eget på några timmar. Ska nog ringa leila och fråga vad hon skrev, för har aldrig skrivit ett eget cv. iaf, har ni något tips om hur man skriver en cv? Eller om man kan läsa om något på internet så tipsa gärna. Skulle bli super glad? nu skulle hjälpa mig att få ett jobb och få snabba pengar.

Sen imorse har mamma tjatat på mig att städa mitt rum, Alltså jag har städat det 4 gånger i rad nu. Men ändå gnäller hon, antingen så kan jag inte städa eller så är min mamma perfektionist? Vi chansar på att mamma är perfektionist.

Kan ej skriva nu, men vi hörs snart igen!

 / peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0