helo, what's up girl/boy friend.

Äntligen är allting städat i mitt rum, gaderob och resten av mitt hus som jag själv bor i. har hunnit med ganska mycket idag. Eftersom fredagar är sköta-om-sig- dagen. Så har jag pysslat om mig själv och sånt. 
 
Jag hann med;
1.
Ansiktsmask.
2. hår inpackning
3. städa mitt rum
4. Raka benen
5. Packa idrottskläder
6. Hitta kläder till imorgon.
7. Fila och måla naglarna.
8. TRÄNAT!

Ungefär allt det hann jag med idag, noppa ögonbrynen har jag dock inte gjort. Men min mamma ska fixa dom sen när våra gäster går... jippi fick sms.... Det var rickard "kom ner och va social vid grossboll"
Nej tyvär rickard jag kan inte. Jag har precis duschat och sånt. Orkar inte gå ut nu. Har haft så myclet att göra idag så nu ligger jag i sängen och deppar.


Kommentarer
Postat av: Ehliiiin - ElinStenberg! ♥

heheokej c:D

2009-09-13 @ 20:41:44
URL: http://ehliiiin.blogg.se/
Postat av: Ehliiiin - ElinStenberg! ♥

Tack så mycket :)

2009-09-13 @ 22:15:55
URL: http://ehliiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0