HEMMA!

NU ÄNTLIGEN ÄR JAG HEMMA! fyfan vad jag är trött och sliten efter jobbet. tänka sig vad pappa och mamma har stått ut med, och nu förstår jag varför dom gnäller om jobb och hur jobbigt det är och så. Jag fattar vinken, jag är så jävla trött, sliten och känner mig proppmätt, har fan ätit allt som det går att stoppa i sig, så jag ska fan i mig ut och springa i flera timmar tills alla kilon försvinner *fniss*

Jag tänkte ladda upp några bilder som togs idag på stan med Saraab, fan vad kul vi hade. Jag har fan alltid kul med den tjejen, love you!
iaf. vi träffade grymt sköna personer också. Det var dagens höjdpunkt tror jag, eftersom jag älskar att träffa nya människor.
Jag fick med mig en fondation, mascara, hårband, örhängen och en ring. för över 400 kroner gick allt åt. Fyyyyyy! jag är verkligen inte rik, ge mig pengar, kissie paow eller dessie? ni som gnällar alltid att ni har så mycket pengar. eller förästen jag vill inte ha era smutsiga pengar, fuck you!

Nu kommer bilderna.
.... Nehe det gick inte. då får jag ta och försöka lite senare!
fuck face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0