IDOL!

Hejsan, sprid lite glädje till mig? Mitt humör är verkligen i papperskorgen. Jag har verkligen inte lust att skriva något just nu för att så mycket hänt idag sorry. Kan berätta lite om dagen innan idol börjar.

Skolan idag sög verkligen piss. Eller mina underbara vänner var goa och hjälpsamma men min cp fitt klass suger kuk och jag hatar dom. Dom är bara problem. Så jag har bytt klass nu för alla er som bryr sig. Jag har börjat i en bättre klass och mår så jävla mycket bättre. Men ändå är jag grymt sur och ledsen. Jag förstår att ni blir arga på att jag börjar på A och slutar på B och inte fortsätter till punkt.

Nu börjar idol, hörs efter! peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0