Jag lyckas tydligen med allt.

Hejsan bloggen. hur står det till? Eller ska vi ta det på "mitt" språk. Jao, what's up mannen? allt bra? hur mår din mamma, pappa syster och framför allt bror? haha. Jag kan ha fett med tråk ibland. Men just nu har jag inte så tråkigt. Jag har precis kommit hem och är skit trött.

Idag har min dag varit fett nice, svär! Skolan är ju alltid skola och det ätr roligt med folket och tråkigt med lektioner. Men hallllo? vi överlever. efter skolan åkte jag in till stan och mötte Ida älskling och snackade med henne! (finns alltid för dig gumman) <3 Men hon skulle träffa killen sin så jag drog mig till andra kompisar, typ paki, shijar och kristian. Efter att ha suttit några timmar på mc som kom varderas bussar och dom drog hem. men än var inte min dag slut. Då träffade jag sarmed och hazar, så vi drog till bergvik ( biltema) va där en skit liten stund, sen kom fucking buss jäveln till stan. Vi satt utanför pressbyrån och snackade. Skit roliga grabbar, svär!

Sen efter allt roliga åkte jag hem till det tråkiga. alltså Jobb som servetris. Det är ju helt okej, men ganska segt. Du vet man måste alltid vara snäll spela roll om du däckar vid bordet när du bakar pizza. Som jag var nära på att göra ett fler antal gånger.

opps. Måste rusa!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Jag var o jobbade idag, sen träffade jag några spelare som spelade i laget jag var sjukvårdare förut. Så just nu sitter jag o chillar bara :D



Hur var din dag? :D

2009-09-19 @ 00:53:04
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0