Läggdags!

God kväll sötnosar! =D

Jag har suttit i flera timmar och laddat ner en massa låtar, ungefär 249 låtar blev det. Nya nedladdade låter. Endel till min ipod ( alla) Och endel till uppvärmningen på handbollsmatcherna. Vill ni ha min lista på spotify? Ungefär alla laddade jag ner plus mycket mer. Här är den FÖRSTA, Den ANDRA (lånad av en) dem TREDJE ( lånad) den sista är pary låtar. Den första och andra är blandad skit.

Om ni vill ha fett med bra musik och för er med spotify lyssna på dom. Dom är gryma faktist. Nu måste jag ta och lägga mig, klockan är mycket, ( börjar 10 imorn) Men det ändrar inget, måste in tidigt ändå. Sen är det så här att jag är så jävla sur just nu, som ni nog märkte i förra inlägget, Nej måste ta och sova för att bli gladare imorn och ta itu med massa skit snack. peace och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0