natt inlägg

Ja hejsan bloggen, nu är klockan nu-är-det-lägg-dags tiden. Men innan jag lägger mig vill jag bara skriva av mig. (Det kan bli rätt tråkigt inlägg. Men vill verkligen skriva av mig) Idag har det inte varit direkt en bra dag om man säger så. Seriöst jag vet inte vad som fick mig att bli sur/ledsen. Men jag har verkligen valt fel känner jag nu. Som tur var märkte jag det nu så att jag kunde fixa problemet.

Nu undrar ni säkert vad det är jag babblar om. Det är min klass. Jag har haft så mycket problem med dom. Svär dom är skit konstiga, ska fucka dom upp och ner! Men iaf, på sista lektionen orkade jag inte mer. Letade upp alla fucking lärare på skolan och berättade vad jag kände (tro mig inte fel) Dom tyckte att jag skulle byta klass om jag kände så. Så jag har nu "ungefär" bytt klass. Väntar på peggy "syv" och snart är det fixat. Underbart faktist.

Kommer sakna endel som jag blev riktigt bra vän med. Men vi håller kontakten right girls and some boys?
PEACE!


Kommentarer
Postat av: emily din bree!

ja vafan, du är min dawg så vi får inte tappa kontakten! bäst är du, <3



:'(

2009-09-16 @ 09:32:41
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0