Night update.

Ibland på kvällen forsar alla känslor fram. Allt man saknar, allt man älskar och allt man hatar. Jag kan säga att jag har fått så blandade känslor just nu. Ibland jag orkar inte när folk snackar skit, jag orkar heller inte när folk är falska. Sen orkar jag verkligen inte när folk lämnar en i sticket.
Men som tur är har jag mina underbara vänner som står vid min sida och hjälper mig när jag har problem, tröstar mig när jag är ledsen och som får mig glad i dumma stunder. Mina vänner är dom bästa man kan ha alltså.

Det har hänt massa problem idag som jag skrev förut. och eftersom det är privat och mitt privat liv vill jag inte nämna här så ska jag inte säga mer. Men jag lovar att idag var den värsta dagen på länge. Jag svär jag har inte varit så här deppig på flera år. Helt plötsligt kommer dom och jag tycker synd om folk som har problem hela tiden. Men som sagt jag löste dom direkt och allt är bra. Nästan iaf. En kvar som jag måste snacka med, svär vet inte hur jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0