Nu har jag tänkt

Nu är det så här att jag har tänkt. Jag kommer ha kvar bloggen med inlägg och tips. Som vanligt nästan, det kommer inte bli många inlägg och jag skriver när jag har tid.

Alltså när jag vakna imorse är jag så insatt att jag ska skriva blogg inlägg. Det känns konstigt att inte skriva och inte ladda upp bilder. 

Så nu vet ni jag ska fortsätta blogga (kanske inte lika mycket) För bloggen har blivit en stor del av mitt liv. Tro inget fel. Utan jag tycker om att skriva, speciellt om mig själv,(ta det som ni vill) och om vad jag gjort, vad jag ska göra, vad jag tänker på och massa andra.

/peace


Kommentarer
Postat av: leila

min man e bara för snygg elr EX man hahahah :D



oh gumman saknar dej så jävla mkt :( <333

2009-09-26 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0