Nuru!




IDA baby <3'

Nu har jag läst klart olika bloggar, alla som jag har på bloglovin och kollat även facebook och så. För att se om det hänt något medan jag inte haft tid, men nehej allt är tråkigt som vanligt, alla fjortisbloggar härmar varandra, skriver samma tråkiga långa texter som jag och jag tror det är många som inte orkar läs dom.

Sen lite bimbos bdb har jag kollat, usch hatar bdb. För er som inte vet vad bdb är, bdb=bilddagboken. its simple!
ååh nu spelar jag en stört skön låt, floridas nya låt. Fyfan vad jag älskar neger dunk. Det är fan i mig det bästa som finns, och det visste ni redan! för det har jag hissat och skrivit om väldigt mycket!

Nu hade jag tänkt hoppa i sängen och sätta på 2 and a half men. Men jag har verkligen sätt alla. tröttnat som fan. och jag vill inte se något annat. Jaja, jag brukar klara det utan problem. Vi hörs imorgon! ( ska nog jobba, men innnan och efter, plus på kvällen kommer ett inlägg) berättar mer imorogn!

fuck you puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0