Omg marie lever.

Hejsan alla goa läsare. Som ni märkt har jag inte skrivit några inlägg på 3 dagar ungefär. För er som bryr er ( jag vet att ni gör det ;) ) Jag har inte haft någon dator sen i söndags. Varför undrar ni nog? Jo det blev lite missförstånd mellan mig och mamma så hon tog min dator. Så jag fick tillbaka den idag faktiskt.

Så jag är back on track nu. Skönt eller hur? Jag vet ni har saknat mina underbara, intressanta och roliga inlägg eller hur? Visste la det.

den senaste dagarna har det hänt så fucking mycket tro mig. Tårar, skratt och besvikelse rättaresagt. Det är ganska privat så tänker inte skriva upp det för er. Jag kan säga så här. Sanningen har kommit fram nu. Så det visade sig att jag var oskyldig, så jag fick smällar i onödan. Så nu kan ni faktiskt lista ut lite.

Jag måste upp och äta nu. Men skriver snart igen tror jag ! (A) <3



Love this girl! <3

Kommentarer
Postat av: mondaytosunday

söt bild :)

2009-10-02 @ 12:21:12
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: Natasha

äre nte leila lr ngt sånt ;D?

2009-10-03 @ 11:28:24
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0