rickards hund är rasist!

Visste ni att rickard's huns är rasist? hundskrället. Alltså kolla här. Jag Madde och axel var hemma hos rickard en dag för ett dag sen. Först så började axel gosa med hunden, han var jätte glad och viffta på svansen. Sen tog madde han och gosa, såklart gillade han det. Sen var det min tur då, jag tog tag i hunden för att börja gosa. Vet ni vad han gjorde? han började skälla som fan på mig, jag svär det såg ut som om han ville äta upp mig, han kollade på mig hoppade upp och skällde.

Jag bara; RICKARD DIN HUND ÄR RASIST! och sparkade hunden lite löst åt sidan! HAHA! jävla idiot han! men kolla på han, är han inte söt? Jag förlåter han för den här gången! =D


Kommentarer
Postat av: simone

Min hund är också rasist, eller nazist tom, han morrar och skällar på mörkhyade som afrikaner etc. Och mulatter.. helt galen :)

2009-09-05 @ 16:24:21
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0