Ser jag pigg ut? pff knappast!



Nu är jag hemma efter jobbet. Idag var det inte så jobbigt som tur var. Det var sisådär lagomt mycket. För er som inte vet vad jag jobbar som, Men jag är servetris på pappas jobb, och tar beställningar. Sen gör jag väl pomesfrites och hamburgare.

iaf. Nu sitter jag här och försöker komma på vad jag ska fördriva tiden med, Jag är för trött för att ut och träffa några. För skulle nog somna på första bästa parkbänk, Sen så undra mamma om jag skulle med till karlstad, där mammas kompis bor och hälsa på. ( hon har precis fött barn) så hon ville att vi skulle säga grattis. Men jag undrar inte om jag ska ta och träna, då blir jag piggare och då känner jag mig frächare! seriöst. Jag ska träna. nu har jag bestämt det.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0