shululu!

har precis kommit hem då. Ja det blev en lyckad dag idag också. Först hade jag skola då. Slutade runt 3. Drog med Ida baby och åt glass. mumisgt, haha har ätit där 3 dagar i rad nu. vI är för onyttiga. men det är ju så jävla gott. speciellt chesbrugare! haha, Men sen ringde mamma och börja gnälla som vanligt. jag kan säga så här:
 
Hon tyckte att mitt rum var för stökigt, och att jag skulle hem direkt och städa. men de var lungt för jag och ida skulle ändå åka hem. Imorgon ska jag och ida på circus. woho. det ska bli kul, får se hur det blir med träningen tror inte det blir något med det, har fortfarande ont från bussolyckan, ( ni vet, när jag blev påkörd) usch fyfan vad jag var rädd att gå över vägen idag, haha. Jag höll Ida i handen hela tiden! BLÄÄÄ!

HAHA, juste. på vägen hem ( alltså på bussen) så satt en tjej och kollade på oss hela jävla tiden, och jag blev såå jävla sur, så jag satt och kollade tillbaka, och Ida satt och garvade sönder. eFter att jag kollade på henne hela tiden, så kollade hon bort, alltså jag visste inte om hon var kåt eller hungrig? :o hahahah! ida klockren tjej, puss på dig! <3

Nu ska jag ta och städa mitt rum innan min mamma får spel på mig, som hon redan fått. Hennes hår står åt alla håll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-13 @ 09:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0